محـــرم دل...


دلـــــــــ شكـــــســـــــته

گاهی که دلگیر می شوم از دنیایم



تنها مَحرم دلم خداست و بس ...



از او یاری می جویم برای مَرهم دلم



که اوست دهنده ی بی منت ...

 



نظرات شما عزیزان:

پسر خوب
ساعت16:36---10 دی 1393
گفتم ای فال فروش ، لای این بسته فال
“مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید” هم داری ؟
گفت : اگر بود کسی فال فروشی می کرد ؟


ساده دل دل شکسته
ساعت12:09---29 آذر 1393
ديگر گوش شنوايي براي غم هايم نيست....ديگر چشم بينايي براي دردهايم نيست....ديگر خبري از شقايق سهراب نيست.....ديگر هيچ فرشته اي پاي سفره دلم نمي نشيند....دودي که از غم هايم بر مي خيزد ، هواي دلم را آلوده کرده است ؛ همين روزهاست که حکم تعطيلي اش را مي آورند........

javad.A
ساعت17:26---17 آذر 1393
سلام.وبت عالیه.ممنون از نظرت که برام دادی.

ali
ساعت7:34---17 آذر 1393
ممنون که به وبلاگم اومدی.بازم پیش ما بیا.

ali
ساعت8:33---15 آذر 1393
سلام.دلشکسته خانم.
یدیشب ماه در آسمان گیلان نیامد
شما کجا رفته بودی؟

پیش ما بیا


مهرنوش
ساعت8:18---15 آذر 1393
دل شكسته وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ دل شكسته را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com
پاسخ: ممنون ثبت كردم عزيزم وب خودت كجاست؟؟؟


مهرنوش
ساعت16:10---13 آذر 1393
دل شكسته وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ دل شكسته را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


فاطمه
ساعت8:43---13 آذر 1393
سلام ممنون از وبت عالییه
پاسخ: ممنون...


دوستانه
ساعت8:40---11 آذر 1393
سلام دوست من
باید بگم وبلاگت خیلی عالیه معلوم میشه مطالبت رو با احساس نوشتی

به دوستانه هم یربزنی خوشحال میشم
موفق باشی


مهرنوش
ساعت8:26---11 آذر 1393
دل شكسته وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ دل شكسته را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


ساحل
ساعت9:37---10 آذر 1393
سلام عزیزم واقعا وبلاگ زیبایی داری مطالبت خیلی مفید و باحال و قشنگن من که لذت بردم تم سایتت هم خیلی جالب و خوبه اگه
امکان داشت سایت ما رو لینک کنید ما هم هوای وبلاگتونو خواهیم داشت

http://iranmedia.in
تو کلمه
دانلود آهنگ جدید

بعد از گذاشتن لینکون از طریق تماس با ما از سایت ارسال کنید لینکتونو تا ما هم لینک شما رو بذاریم خسته نباشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:,ساعت 16:16 توسط دل شكسته| |


Power By: LoxBlog.Com